HERES

Zasady i warunki

Witajcie ! Poznajcie podstawowe zasady i warunki  naszej działalności.

 

 

1. Podstawowe informacje.

  • Jeśli zamówienie wpłynie do godziny 9:00 dokładamy wszelkich starań by wysłać paczkę tego samego dnia. Wyjątek mogą stanowić produkty z kategorii “SPECJALNE”, które produkujemy na bierząco. Prosimy więc zwracać na to uwagę. 
  • Przesyłkę produktów świadczy firma INPOST.  Gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia, prosimy sprawdzić zawartość przy kurierze, ewentualnie poinformować nas o sytuacji pod numerem +48 797081183 lub mailowo ag@heres.pl.
  • Przydatność produktów liofilizowanych sięga do kilku lat w naszych specjalnych saszetkach (doypack) oraz nawet do 25 lat w słoikach. Po otwarciu opakowanie powinno zostać zamknięte by nie utraciło ”chrupkości” Resztę produktów zalecamy spożyć jak najprędzej. 
  • Konkretny termin dostawy. W razie potrzeby można zamówić wcześniej a my dostarczymy na konkretny dzień. (informację proszę podać w notatce do zamówienia)

2. Płatności.

  • Za przyjmowanie płatności odpowiada firma STRIPE oraz PAYPAL, które zapewniają bezpieczeństwo transakcji.  Dzięki nim można u nas płacić metodą m.in blik, apple pay, karta itd. 
  • Przy zakupie ABONAMENTU KLUB zalecamy płatność kartą by wygonie i automatycznie się rozliczać. 
  • Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub f-vat wedle życzenia. 

2.  Zwroty. 

  • Mimo że zawsze przykładamy szczególną uwagę wychodzącym produktom i do zwrotu nigdy u nas nie doszło, bierzemy pod uwagę taką sytuację i w razie jakichkolwiek uwag prosimy o  kontakt i  wyjaśnimy sytuację.

3. Abonament KLUB 

  • Wykupienie produktów z oznaczeniem “KLUB” jest rocznym abonamentem, co miesiąc rozliczanym. 
  • Odstąpienie od umowy, choć nigdy nam się nie zdarzyło jest jak najbardziej możliwe jednak będzie wiązać się z kosztami logistycznymi 

           (350 zł) które, ponosimy podczas przyjęcia członka do abonamentu. (roczna wysyłka, powiększenie zasiewów, produkcji, udostępnienie rabatu             itp. ) Alternatywy, które możemy zaproponować to:

  • Przepisanie abonamentu na wskazaną inną osobę
  • Podzielenie abonamentu
  • Wdrożenie zmian (zamiana produktów np. na produkty z kategorii SPECJALNA, połączenie itd. )
  • Wstrzymanie abonamentu – opuszczenie miesiąca, tygodnia np. z powodu wyjazdu. 
  • Indywidualna propozycja – jesteśmy tutaj dla Was i zrobimy tak by każdy był w pełni zadowolony!
 
 
 

POLITYKA PRYWATNOŚCI (CIASTECZKA)

1. Cookie to niewielki plik tekstowy, który może być używany na przykład do gromadzenia informacji o aktywności na danej stronie internetowej. Niektóre pliki cookie i inne technologie wykorzystuje się do wywoływania danych osobowych podanych wcześniej przez użytkownika strony internetowej. Większość przeglądarek internetowych domyślnie jest ustawiona na przyjmowanie ciasteczek. Możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki, aby ciasteczka były blokowane. Więcej informacji odnośnie cookie tutaj: Wikipedia

2. Niektóre pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania naszej strony. Jeśli zdecydujesz się je zablokować niektóre aspekty witryny mogą nie funkcjonować poprawnie.

3. Wykorzystujemy cookie aby zoptymalizować i udogodnić działanie naszego serwisu oraz do zbierania anonimowych statystyk.

4. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas ciasteczek, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki, aby cookies było blokowane.